maandag 20 mei 2013

Eindelijk ....

Eindelijk gaat het er eens van komen. Na een jaar wikken en wegen, van
''Ga ik er wel tijd voor hebben, gaat het niet te saai zijn en willen ze wel zien hoe het hier bij mij in huis is'' , heb ik dan toch maar de stap genomen. En voilà hier is dan mijn eerste blogpost. Het zal er eentje zijn met ups en downs, want ik vind het best wel moeilijk hoor hoe het hier allemaal in z'n werk gaat !
 Die lay-out kiezen en die foto's oploaden, eigenlijk alles.
 Ik vind het zelf heel leuk om naar al jullie blogs te kijken! Interieurblogs, maar ook de lifestyle blogs.
 Ik ga jullie vooral laten meegenieten van mijn passie ''mijn interieur'' ,En ik zal er af en toe wel wat lifestyle insteken. Maar in mijn eerste blogposts wil ik jullie vooral laten kennis maken met mijn interieur, omdat ik  graag van verandering hou is het misschien leuk om eventje mee te kijken hoe het hier evalueert .


.... Veel volgplezier ....

3 opmerkingen :

Maison Welbi zei

Hoi Petra,

Welkom in blogland! Ik ga je volgen. Ik ben ook net begonnen met bloggen en moet ook nog een hoop uitzoeken (hoe één en ander werkt), maar aldoende leert men. Ik wens je veel succes in blogland. Kom ook gerust eens op mijn blog kijken: http://maisonwelbi.blogspot.nl/

Groetjes,
Reineke

Claudia Nikiforakis zei

Hoi Petra, al surfend (ben nieuw in blogland :)) kwam ik ook jouw site tegen, leuk huis. Op je foto's zie ik dat vele muren in jouw huis van hout zijn, heb je een houtskelet woning ? of is dit bewuste decoratie ? Vind t nl. erg mooi, wij hebben ook veel hout (vloer, meubels) maar alles in houtkleur. Mijn man is gek van hout en we hebben t gehad over n lambrizering of bijvoorbeeld decoratie voor 1 muur, maar ik wil t wel in een andere kleur, vandaar dat ik nu heeeellll veeeelll interieurfoto's aan t bekijken ben. Gr. Claudia

Athomebymy zei

Dag Claudia ,
Wij hebben houtskelet bouw , vanbinnen hout buiten steen , ook omdat mijn man dat héél mooi vond ;)