woensdag 7 mei 2014

Mijn kleine man zijn kamer ...

Ik hou wel van veranderen maar alleen maar als het niet volledig naar mijn zin is .... soms wil ik iets liever niet veranderen omdat het "thuis" voelt , omdat ik het nog steeds mooi vind en omdat het gewoon bij onze huisstijl past ..
Zo ook zoonlief zijn kamer , ik heb er al wat mee verschoven met het bed met de kast .. maar ik vind de kleur op de muur nog steeds na 5 jaar héél mooi ... het kamertje past bij hem "Bernard" is héél zachtaardig ,hooggevoelig, en niet héél stoer .. hij mag dan al 5 jaar zijn maar hij houd nog steeds van het nijntje dat ik 5 jaar geleden op zijn muur verfde ... hij houdt van gezelligheid knusheid en niet van verandering ...
met zijn 3 op 3 meter heeft hij het kleinste kamertje in héél het huis met een dakvenster en vouwgordijntje dat ik ervoor gemaakt heb ... aan knusheid geen gebrek ...















In een hoekje heb ik een kastje hangen met een retro stofje in en erop een héél verzameling bad-eendjes ... wat kleur mag ook niet ontbreken in Bernard zijn kamer ...

Het was hier vandaag een druilerige dag ... perfect weer om even foto'tjes van mijn kleine man zijn kamertje te maken ...

Ik wens jullie nog een fijne gezellige avond !

Liefs Petra

27 opmerkingen :

Home and Lifestyle zei

Volgens mij is jouw zoontje een heel lief kereltje, die hecht aan een vertrouwde omgeving waar hij zich vertrouwd en veilig voelt. Ik vind zijn kamertje erg mooi, met mooie kleuren maar ook met kleurrijke eendjes. Wat een leuke verzameling trouwens!

Liefs, Ingrid

What's in a day zei

Zoóó lief dat kleinste kamertje, dat hij maar lang mag genieten, heerlijk als ze nog zo jong zijn, hij boft met zijn kamer!!

Lieve groetjes, Eefie

het Moonhuis Monica zei

Wat een gezellig en knus kamertje met zo'n heerlijke zachte plaid op zijn bed. Ik ben ook van mening dat kleur niet mag ontbreken op een kinderkamer!
Hier ook een druilerige dag, maar dat vond ik niet erg, we hebben heerlijk geluierd, dat is ook weleens lekker ;-)
Fijne avond Petra!!

Liefs Monica

Nancy Blaauwgeers zei

Daar is toch helemaal niets mis mee als hij het prima vind zoals het is? Niet iedereen houdt elke keer van iets nieuws. Wat een lieve verzameling badeendjes. Groetjes, Nancy

A place for my home zei

Begrijpelijk dat wanneer iets naar je zin is iets niet zomaar gaat veranderen. En zo kun je ook nog dat vertrouwde gevoel behouden. Je zoontje heeft een hele leuke kamer. En dat van 3 bij 3 ken ik, ik heb tot m'n 23e ook in zo'n mini kamer geslapen. Af en toe kon ik daar om mopperen, maar het ging best hoor hihi.

Liefs, Cynthia

Liesbeth zei

Supergezellig,daar zal hij echt kunnen genieten!!

Liefs,

Liesbeth

inge van der sanden zei

Mooie kamer heeft je zoon Petra...ik vind nijntje op de muur toch zo leuk.
Fijne Avond nog,

Groetjes,
Inge, my choice

Ús hûs ús thús zei

Wat een heerlijk knus kamertje! Ik kan me voorstellen dat dit niet verveeld. De kleur is ook warm en tijdloos. En Nijntje maakt het toch een echte kinderkamer.
Groetjes van Aleta

amy zei

Schattig kamertje hoor ,nog even houden zo toch?
Zo keurig netjes ook ;-)
Lieve groet Amy

Marie-José zei

Heerlijk toch Petra, een kind want lekker lang kind blijft.
Er moet al zoveel tegenwoordig.
Het lijkt mij als een heerlijk lief kind die geniet van de rust en gezelligheid in huis, en van zijn kamertje.
Ik hoop voor jullie dat het voorlopig nog zo blijft :)
Die tijd komt nooit weer dus geniet...

Lieve groet, MJ

Landelijk at Home zei

Ach lekker zo laten het Nijntje ik vind het super schattig! En zolang je zoontje het mooi vind is het goed toch. Ik vind het een heel mooi kamertje

Marieke Kromme zei

Wat een schattig kamertje! Stoer en lief tegelijk! Laat een kind maar lekker kind blijven zolang het kan. tegenwoordig moeten ze al zoveel als ze jong zijn. Het gaat al veel te snel. Heerlijk toch, dat hij hier lekker kan genieten van z'n eigen plekje!

Liefs Marieke

Housebythewaterhole zei

Wat een lief kamertje met Nijntje ....zo mooi !!!
Zoals MJ zegt ....lekker lang kind blijven ...
met 3 jong-volwassenen kan ik dit alleen maar
beamen....haha.....
fijne avond nog
liefs kathy

Hann¥ zei

Zolang je zoontje zich er fijn voelt is dat prima....zijn eigen plekje...
Leuk nijntje op de muur....en lief die kleine eendjes...

Liefs Hanny

Mirjam zei

Hoi Petra,
Wat heerlijk dat je mannetje nog zo blij is met Nijntje. Laat dat voorlopig nog maar even zo blijven. Kinderen mogen best lang kind blijven, ze moeten daarna nog zo heel lang groot zijn...
Ik vind het een heerlijk knus kamertje... super mooi...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Indruk zei

Wat een schattig kamertje, mooie kleur heeft hij op de wanden. Mijn dochter haar kamertje was 2,25 x 1,50 en echt piepklein. Inmiddels zijn wij allemaal doorgeschoven en zijn wij naar de zolder gegaan en hebben we op haar oude slaapkamer onze kledingkasten gezet. Leuk ook dat kleuraccent van die vrolijke eendjes. Pascale X

eigen thuis zei

Heerlijk zo'n knus kamertje! Een vertrouwd plekje voor je kereltje dus lekker zo laten. Ik vind het een mooi gezellig kamertje hoor!

Liefs Gonda

Claudia zei

En een Donaldson dekbedovertrek, echt iets Belgisch, dat zie je niet veel meer in Nederland!

van alles wat in huis en tuin. zei

Nijntje blijft toch leuk! Lekker zo laten, je moet maar zo denken: als ie 18 is heeft ie wel een andere smaak!
Nu is het gewoon nog een schattig kamertje! Ik kan me voorstellen dat hij het daar knus heeft.

groet Trijnie

Nathalie Zegeren zei

Hoi Petra, sorry, ik dacht dat ik jouw blog ook volgde, maar ik had je nog niet in de leeslijst staan! Er gaat nogal eens wat mis... Maar ik heb je nu toegevoegd hoor! wat een gezellig kamertje heeft je kleine man. Ik wens je een fijn weekend! Liefs Nathalie ( Thuis bij Huis & Haard)

Sober en Stijl zei

Wat een heerlijk knus en gezellig kamertje!

Fijn weekend.

Lieve groet, Dorine

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtig kamertje heeft Bernard, daar slaapt hij vast erg lekker :)

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

It Is The way of life zei

Wat een leuke slaapkamer hebt je zoon , fijn dat hij zich er veilig en knus voelt !
Liefs ida

Cora M. zei

Wat een prachtig kamertje zeg! Wat fijn dat hij gewoon van Nijntje kan houden. Jouw liefde voor hem is mooi te lezen..
Groetjes Cora

Rutha Dekker zei

Wat een heerlijk en knus slaapkamertje heeft jouw zoontje, wat zal hij daar lekker slapen! Jij ook een fijne avond! Liefs, Rutha

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Toch heeft deze Nijn iets sobers en sfeervols dus logisch dat je zoontje hem nog helemaal niet beu is. Laat hem er nog maar lekker van genieten!

Groetjes,
Colin

Els zei

Een gezellige kamer!! Zolang hij het ook erg leuk blijft vinden, kan het prima toch?
Na 5 jaar nog steeds tevreden met de kleur op de muren :-) Wou dat ik dat ook eens kon zeggen haha! Meestal begint het na 1 jaar al te kriebelen!

Fijne dag
X Els