vrijdag 23 januari 2015

Een nieuwe rubriek ?





Wat was ik blij verrast toen ik eind november een mailtje kreeg van de hoofdredactrice van WLS ...
Er ging een nieuwe rubriek komen met als bedoeling "een blogster stelt haar interieur voor"
En ze vroeg of ik de eerste wou zijn ....

En ja natuurlijk wou ik dat het was een echte eer ....

Al had ik de taak wel serieus onderschat .... op 6 dagen tijd een hele vragenlijst invullen véél foto's nemen (die dan nog een hoge resolutie moesten hebben ) en van die 6 dagen 4 moeten werken (ah ja want de klanten gaan toch voor)

Ik heb dan zelf ook wel serieus geknoeid hoor , mijn mails met foto's kreeg ik niet verzonden (te zware foto's) de tekst die ik er bij had gedaan verdween door de stress al eens (waarschijnlijk verkeerde knop gedrukt) Ik vraag me nog steeds af of alle foto's wel zijn toegekomen ...

Het hele concept werd dan omgegooid (al dan niet door mijn geknoei dat weet ik niet) 

Toen werd het een beetje "de tips van een blogster"

Ik kom zelf in veel winkels die niet echt geschikt zijn om in de WLS te staan  ,
al vind ik hier bij ons de tuincentra's wel vermeldingswaardig ....

Ik heb wel een héél klein beetje (lees zwaar) mijn best moeten doen om het te krijgen zoals het is geworden ...

Maar voor mij is het artikel perfect !!!! Ze hebben als grote foto een foto  gekozen die ikzelf genomen heb  (dankuwel)

en de favorieten zijn echt wel mijn favorieten 
Dus dankuwel Hanneke en Christophe van t'hemelryck (het is er echt wel supermooi en superlekker)
Sophie van PUUR wonen  (ze verkoopt echt wel prachtige spulletjes)
De factorij  het is er echt wel heerlijk wegdromen 
Rijmenants altijd fijn daar binnenspringen 
En Dorine voor jou was de verrassing het grootst denk ... 




Ik kreeg héél veel mails aan .. en véél complimenten over mijn eigen foto (het was gewoon een selfie ) ik vond dat persoonlijker overkomen ...

Ik las op de fb pagina van WLS veel negatieve commentaar  (ik wist ook niet dat het een heel nieuwe look kreeg) eerlijk gezegd mis ik ook de verhalen en staan er véél overbodige dingen in ....

Maar over de blogrubriek niks dan positiefs .... 

En ik ben zelf superblij met het artikel het is prachtig geworden !

Dankuwel voor alle lieve reacties !!!

Liefs Petra



35 opmerkingen :

Home and Lifestyle zei

De grote foto vind ik zelf ook een hele mooie van jouw interieur, de stijl in jullie huis wordt daar heel goed in weergegeven. Aan de rubriek is niet te zien dat het voor jou best moeizaam ging, op het resultaat is niets aan te merken hoor.

De nieuwe stijl van WLS is ook niet de mijne. Ik had net als veel anderen het gevoel door een reclamefolder te bladeren. Ik weet overigens wel zeker dat de redactie dit op pakt, want er waren er heel veel die er zo over dachten.

Maar jouw rubriek was een absoluut pluspunt, gefeliciteerd!

Fijn weekend en liefs, Ingrid

Huize Kip Kakel zei

Wat gaaf!
Ziet er uit als een super leuke pagina!
En idd een hele eer om je eigen foto te zien:)

Onder de rieten kap zei

Ik vond het zo leuk dat je er in stond! Heel geslaagd Petra en je selfie is top! Ik las ook de kritieken op hun FB-pagina, sommigen waren zelfs een beetje onbeleefd helaas. Ik vind de WLS nog steeds een heel mooi blad, ook in de nieuwe vorm. Het enige jammere is inderdaad dat de verhalen bij de binnenkijkreportages zijn vervallen, die las ik altijd heel erg graag, zo leuk om te horen hoe zo'n interieur tot stand is gekomen.
Groetjes, Yvonne

Verie - Vestywo zei

Wat super leuk, Petra! Ik heb de WLS nog niet gelezen, maar deze foto`s zien er super uit. Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

De Meidenmuts zei

Je hebt dus zelf de foto's gemaakt en een vragenlijst in gevuld??? Knap hoor...ik was eigenlijk al benieuwd hoe zo'n artikel in de wls komt.
Ik kan me voorstellen dat je hiervan gestrest was. Je wilt tenslotte ook mooie foto's door sturen en dat moest ook nog met een hoge resolutie.....

Maar het was helemaal geslaagd en je selfie mag er zijn!

Groetjes Anita.

La Blomst-Living zei

Zeker een eer, Petra! Je had er wel aardig wat werk aan. Het resultaat is echter prachtig, daar kan je trots op zijn!
Liefs en een fijn weekend, Linda

inge van der sanden zei

De blogrubriek vindt ik wel leuk en vernieuwend....de foto van je woonkamer springt eruit...heel mooi.
Ben benieuwd wie de volgende is....
Fijn Weekend Petra.

Groetjes,
Inge, my choice

Nancy Blaauwgeers zei

Ik vond het hartstikke leuk om te lezen en ben erg benieuwd wie er de volgende keer in mag staan. Groetjes, Nancy

Brenda Schneider zei

Het is ook een leuke rubriek om een blogger aan het woord te laten, hierdoor ben ik me een beetje gaan verdiepen in het bloggen en ben er ook maar eens aan begonnen.
Je hebt het goed gedaan hoor, het zag er heel leuk uit.
Groetjes Brenda

It's me zei

Heb het gezien ja.....leuk hoor...!!...en ook ik vind hem er niet beter op geworden...jammer ...maar jou stukje is super....liefs Ria...x!

Juffertje in het Groen zei

Dat heb je knap gedaan. Tip om grote bestanden te mailen : gebruik de site WeTransfer. Heel makkelijk én gratis!

Gerry zei

Hoi Petra,
Ik vond het een mooie bladzij van en over jou!
En het blad is inderdaad veranderd. Ik vind het wel leuk dat er wat meer adressen vermeld wordt waar je spullen kunt verkrijgen, aan de andere kant gaat het alleen om wonenlandelijkestijlshop en Hoffz interieur. Dat vind ik wel jammer.
Misschien mag ik je een tip geven: als je nog eens veel foto's moet versturen kun je het proberen met www.wetransfer.nl Dan kun je veel grotere hoeveelheden foto's in een keer versturen.
Ik wens je een heel mooi weekend!

Liefs, Gerry

Het Moonhuis zei

Die rubriek is heel leuk en die grote foto is heel mooi zeg, wat kan jij trouwens goede selfies maken, je staat goed op de foto!!

Liefs Monica

Jilly Garcy zei

Hoi Petra , ik en jilly hadden jou direct herkend , héél leuke rubriek .
Mooie selfie ook .
Ik heb het ook al gelezen dat er veel negatieve reactie is op de vernieuwde wls, ik doorblader hem eerst voor ik iets lees en mijn eerste indruk was wel: wauw veel mooie dingen .
Achteraf als je hem dan ook leest ,staat er weinig verhaal in .
En eerlijk gezegd , reclame stond er altijd al veel in.
Maar ja , dat is de inkomstenbron hè.
De blogrubriek is ook één van de leukste nieuwe dingen .
Benieuwd wie er nu op zal staan .
Groetjes
Christel

Room Seventeen zei

Wow wat leuk Petra, superleuke rubriek en wat gaaf dat jij de spits mocht afbijten!

Housebythewaterhole zei

Hoi Petra, de rubriek waar jij in komt vind ik héél leuk,zo mogen ze iedere keer een blogster in de kijker zetten, je hebt er best je handen mee vol gehad ! Net als velen mis ik ook de verhalen...ik vond het altijd leuk om lezen hoe of waarom iemand een bepaald huis gekocht of gevonden hebben ...enz...
Misschien komen ze nog op hun beslissing terug en komen de verhalen terug :-)
Jij had in ieder geval een mooie rubriek !
héél fijn weekend
liefs kathy

Diane van Duuren zei

Jou rubriek vond ik heel mooi, de foto van je kamer springt eruit. Je selfie is echt heel goed gelukt, meestal zie je t direct, bij jou niet :)
Finn weekend.

Liefs, Diane

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Jouw pagina's waren echt leuk maar voor de rest vind ik de vernieuwde WLS een enorme tegenvaller! Hoop dat ze snel terug gaan naar het oude, zoveel leukere format.

Renate Reichart zei

Ik vond jou rubriek ook super leuk dat heb je mooi gedaan en idd de nieuwe versie vind ik ook wat minder gr renate

mandy zei

De grote foto is heel mooi! Zet heel goed de sfeer bij jullie in huis neer :)

Leuke pagina verder met de favo's!!

Liefs,
Mandy

Huize Vizzini zei

Het ziet er mooi uit Petra!
Liefs Patricia.

inro soor zei

he super zeg! wat leuk, ik moet m nog gaan lezen:)
jij hebt in ieder geval je best gedaan!
groetjes, Inge

Lida Klever zei

Leuk jou rubriek in de nieuwe WLS, prachtige foto' van je interieur. Inderdaad mis ik ook de verhalen bij de foto's, maar de rubriek van een blogger is weer een meerwaarde.
Fijn weekend!
Groetjes Lida

Danielle van Heusden zei

De foto van jou huiskamer vond ik een van de mooiste uit dit nummer! Echt prachtig!
En de nieuwe rubriek is ook super leuk!
Complimenten hoor je mag trots zijn!
Verder mis ook ik de verhalen wel en vind het wel erg veel Hoffz al hou ik van het merk..

Enne...Mooi selfie!!:)

Fijn weekend
Liefs Daniëlle

Bonjade zei

Ha jij was het.....Had het gelezen.....jouw interieur sprong er zeker uit......mooi gedaan.
Enne....leuke selfie:)
Vond het blad ook zeer tegenvallen, net een reclame folder.....zo jammer het was echt mijn favoriete blad met al die leuke verhalen.....

Fijn weekend

Liefs

What's in a day zei

Jouw stijl kwam zo goed naar voren Petra, ik heb direct gebladerd totdat ik je gevonden had hoor!
Het was heel leuk om te lezen en zeker ook vernieuwend, dus de complimenten verdien je gewoon hoor.
Wel jammer dat de verdere lay- out en de invulling van het blad een verandering hebben ondergaan, nu mis je net iets. Gelukkig maakte jouw bijdrage deze maand weer goed:)

Lieve groetjes, Eefie

Sophie zei

Hey Petra, je hebt dat supergoed gedaan. De spits eraf, en direct heel mooi!
Ik heb ook heel wat mails gekregen van mensen die via jouw rubriek mijn facebookpagina hebben gevonden.
Dankjewel hé.

gr
Sophie
PUUR Wonen

lia zei

En als eerste kreeg je ook nog de primeur van het filmpje..
Het is een leuke rubriek, en wat de WLS verder betreft vind ik het ook jammer dat er geen verhalen meer instaan.
En ik vind de oudere versie ook leuker dan de nieuwe.
Maar goed, over een poosje zijn we eraan gewend, en dan hoor je niemand meer.
heb jij die selfie met je mobiel gemaakt, dan is dat wel heel knap gedaan.

eigen thuis zei

Dat was een super leuke rubriek Petra! Ik herkende de foto van je woonkamer meteen.En inderdaad, ook ik mis de leuke verhalen wel.

Liefs Gonda

Sober en Stijl zei

Ja het was voor mij echt een verrassing! echt een hele leuke rubriek geworden!!
Liefs, Dorine

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik heb de WLS niet gekocht alleen maar doorgebladerd in de winkel dus heb jouw verhaal wel gezien maar niet echt gelezen....durfde er niet zo lang te staan!
Maar wat ik hier zie is een mooie foto van je interieur en van jezelf!
En aan de reacties te zien mag je best trots op jezelf zijn!

groet Trijnie

Vlijtig Liesje zei

Het artikel ziet er zeker erg leuk uit!

Marjonel M zei

Ik vindt het ook een hele leuke rubriek geworden. Je staat prachtig op de foto.

Liefs, marjonel

Spijshuisje zei

Leuk om je huis in WLS tegen te komen Petra! Je hebt het prachtig! Groetjes, Lydia

Priscilla Spruijt zei

Tot nu had ik jou blog nog niet gevonden.. wat een mooi blog heeft u! ik word nieuwe volger.

Zoals het er uitziet is het een mooi artikel geworden! Lijkt mij ook leuk om eens te doen! Wellicht ooit ;-)

Hartelijke groeten,
Priscilla

Kom ook eens op mijn blog kijken?

diybypepris.blogspot.com