zondag 29 maart 2015

Mijn woonweek ...

Kennen jullie "De Wemelaer" ?
Ik heb een klein jaartje geleden "De Wemelaer" leren kennen op instagram , Benita plaatst er dagelijks de meest mooie interieurfoto's op ... van landelijk .. naar stijlvol .. en wat strakker .. allemaal één voor één foto's waar ik echt van kan genieten ...

Ik heb me dan ook geabonneerd (KLIK) op haar site om zo de blogs die ze er op zet vlug te ontvangen ...

Een paar weken geleden vroeg ze me of ik het zag zitten om mee te doen aan de Photo diary met mijn woonweek ...

En natuurlijk zag ik dat zitten .. het was zo leuk om te doen ... ik vind het zelf ook altijd héél leuk om te weten hoe anderen hun week aanpakken .. misschien vinden jullie het leuk om mijn woonweek te lezen ...

Lezen jullie mee ...



Liefs Petra

27 opmerkingen :

inge van der sanden zei

Ik had het al gelezen, leuke rubriek.
Ik mag deze week alles bij gaan houden.
Fijne Zondag nog...

Groetjes,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Erg leuk om jouw verslag te lezen, Petra. Ik vind je huis prachtig en geniet altijd van je foto's. Ik kan nog veel van je leren.

Geniet nog lekker van jullie luie zondag ;-). Liefs, Ingrid

Jilly Garcy zei

Hoi Petra ,ik heb jouw week met plezier gelezen .
Toch leuk om eens een glimp op te vangen uit het leven van iemand anders.
En hoe jullie de boel draaiende houden;)))
Ook tof hoe je je werk en gezin kan combineren en dan nog eens een mooi huis hebben .
Groetjes
Christel , Garcyasplace

Nancy Blaauwgeers zei

Heel leuk om te lezen Petra. Leuke foto's erbij ook. Fijne zondag met je gezin samen. Groetjes, Nancy

Lida Klever zei

Heel leuk mee te kijken in jouw week! Ik vond het ook zo leuk om te doen. Prachtige foto's heb je bijgevoegd!
Heerlijk om zelf je tijd in te delen als kapster. En wat super om dit aan huis te doen...zo heb je een hoop binnenkijkers en kun je weer ideeën opdoen.
Fijne week!
Groetjes Lida

Spijshuisje Lyd zei

Leuk om te lezen & mooie foto's Petra!
Geniet van je zondag!
Liefs, Lydia

Onder de rieten kap zei

Heb net op de Wemelaer gekeken, wat leuk! Ga ik zeker vaker doen!
Veel liefs, Yvonne

Ús hûs ús thús zei

Leuk om je woonweek te lezen! Heerlijk om zo lekker met wonen bezig te zijn. Mooie foto's heb je er ook bij geplaatst!
Fijne week. Groetjes van Aleta

lia zei

Had het al gelezen, en het is een leuke rubriek.

What's in a day zei

Wat leuk om jouw week mee te lezen Petra, zo mooi als je het vertelt, haartjes mooi maken, heerlijk om mensen te verwennen!!!
Je mag trots zijn op wat je ons laat zien hoor, geen wonder dat mensen advies vragen aan jou!!!
Wie weet zet je de stap in interieur advies geven nog wel eens!

Lieve groet, Eefie

Benita zei

Wat een leuk artikel Petra! En je hebt het allemaal aan jezelf te danken maar erg bedankt voor je lieve woorden! :-)

Judith zei

Het was leuk om ook jouw woonweek daar terug te lezen!
Groetjes X

Sober en Stijl zei

Ik had het ook al gelezen, super leuk!

Liefs Dorine

Gerry zei

Hallo Petra,
Wat maakte je een prachtige reportage over je woon/werkweek!
Mooi om te lezen hoe je praat over je beroep. Toevallig ben ik gisteren net bij de kapper geweest en je voelt je daarna altijd weer zo heerlijk!
Maar je hebt ook zo'n mooi en gezellig huis!
En wens je man maar veel sterkte in zijn beroep!!

Liefs, Gerry

Diane van Duuren zei

Heel leuk Patra!
Ik heb vandaag mijn laatste dag doorgegeven, ben benieuwd! Vond het ook leuk om dit een weekje te doen.

Liefs, Diane

Het Moonhuis zei

Superleuk geschreven Petra met mooie foto's. Het ziet er zo leuk uit!!

Liefs Monica

Room Seventeen zei

Leuk verslag!

Verie - Vestywo zei

Heel leuk, Petra!

Lieve-Groetjes,
Verie

De Meidenmuts zei

Wat leuk om te lezen! Het zijn ook hele mooie foto's!

Groetjes Anita

Sanny zei

Leuke reportage Petra.
Ook de website vind ik zo leuk dat ik me ook aangemeld heb om updates te ontvangen. Ben nu druk met alles lezen en foto's kijken 😄

Lieve groetjes,
Sanny (sanny's Life)

La Blomst-Living zei

Heel leuk om te lezen hoe jouw woonweek eruit, Petra! Ik heb genoten van je verhaal en je foto's!
Liefs, Linda

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk geschreven Petra en ook leuk om even een weekje met je mee te leven wb het wonen! Je huis, maar dat wisten we al lang natuurlijk, ziet er sfeervol uit!

groet Trijnie

Marjonel M zei

Ik heb het gezien en gelezen, mooie rubriek.

Liefs, Marjonel

Priscilla Spruijt zei

Mooie foto`s hoor!
Leuk om zo je "week"te lezen!

Een hartelijke groet van Priscilla
diybypepris.blogspot.com

Happy Living zei

leuk Petra!

ik ben ook gevraagd ;-)

Fijne dag...

liefs,

eigen thuis zei

Wat leuk om jouw woonweek te lezen Petra!

Liefs Gonda

Meriam zei

Wat leuk geschreven, ik kende het nog niet! Mooie foto,s hoor! Fijn weekend. Gr. Meriam (sfeertje bij meertje)